#GivingTuesday2023

La Fundació Bara, per segon any consecutiu, s’adhereix a la campanya del #GivingTuesday.

#GivingTuesday és un moviment global que vol incentivar i multiplicar les bones accions de les persones. L'objectiu és dedicar un dia a tot el món, enguany el 28 de novembre, a celebrar l'acció de donar.

La Fundació Bara no està sola en aquesta campanya, l’acompanya diferents establiments de la ciutat de Reus que s’han sumat a la causa i han donat diferents regals per sortejar entre les persones que facin una donació a la campanya entre els quals hi ha: Creperia Esquitx, Cines Axion Reus, Agronatura, Llibreria Gaudí, El Xalet de Prades, Lila Quiromassatge, El Celler de Reus, la Penya Barcelonista de Reus i Baix Camp i Exalta.

A partir del 6 de novembre a través de les xarxes socials Instagram, Facebook i X, s’iniciarà la comunicació d’aquesta campanya i es donarà a conèixer. També convidem a premsa, radio i televisió a difondre aquesta iniciativa a través dels diferents mitjans de comunicació.

El sorteig es realitzarà dilluns 4 de desembre i hi hauran diferents sorteigs entre els quals hi haurà: un sopar per a dues persones, entrades al cinema, experiències de vermut i cava, un massatge relaxant, productes blaugranes, una nit a una habitació rural, llibres, val de perruqueria canina i un pastis premiat com a millor pastis de formatge català de l’any 2023.

També pots ajudar difonent la tasca que realitza la Fundació, seguint-nos a les xarxes socials Instagram, X (abans Twitter) i Facebook, donant like a les publicacions i compartint els nostres perfils amb els teus familiars, amics i amigues, companys de feina, etc., durant els 365 dies de l'any.

Aquí trobaràs tota la informació referent al #GivingTuesday de cada any, però a la nostra web trobaràs informació sobre els projectes amb els quals estaràs col·laborant en cas de fer el teu donatiu.

També trobareu informació sobre tota l'activitat relacionada amb el #GivingTuesday de la Fundació: Sorteigs, vídeos, etc.

Com puc col·laborar?

Col·laborar és molt fàcil:

Fes el teu donatiu a través de BIZUM amb el codi d'entitat 05329.

Fes una transferència bancària al conte ES22 2100 0227 1102 0029 4844 "CaixaBank"

Fes el teu donatiu a través del nostre perfil a la plataforma www.migranodearena.org.

O vine a la Fundació:

Horari de dilluns a dijous de 9 a 13h i de 15 a 19:30h i divendres de 15 a 19:30h.

Si vols saber-ne més sobre la història del #GivingTuesday, visita el següent enllaç:

corazon-png(2).png
logo-gt_blanco_es(2).png

Col·labora en la causa!

Rep les últimes notícies de la Fundació

Gràcies per la teva subscripció! Aviat rebràs notícies nostres.

Basic_Elements__28236_29.jpg
donacions bizum.png