ESDEVENIMENTS

En aquest espai trobaràs esdeveniments que organitza la fundació durant el curs (xerrades informatives, formació, actes públics...), d'aquesta manera et mantindrem informat i podràs participar en cas que sigui del teu interès.

PROPERS ESDEVENIMENTS

FIRA D'ENTITATS
    ds., 18 de maig
    Reus
    18 de maig del 2024, 9:30 – 20:30
    Reus, Plaça de la Llibertat, 43201 Reus, Tarragona, Espanya
    18 de maig del 2024, 9:30 – 20:30
    Reus, Plaça de la Llibertat, 43201 Reus, Tarragona, Espanya
    Dissabte 18 de maig a la Plaça de la Llibertat la Fundació Bara estarà present a la Fira d'entitats de Reus, un esdeveniment per donar a conèixer a tota la ciutadania el teixit associatiu de Reus i tot el que ofereixen les entitats de la ciutat.

Mentrestant, et convidem a participar en els jocs en línia de la fundació. Aquests jocs t'ajudaran a conèixer-nos una mica més i t'ajudaran a decidir, si realment, la fundació és l'entitat que busques per poder oferir el teu temps lliure, la teva experiència i els teus coneixements.

JOCS EN LÍNIA DE LA FUNDACIÓ