TREBALLA AMB NOSALTRES

En compliment del que disposa el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques respecte el tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (en endavant “RGPD”), LA FUNDACIÓ MN FREDERIC BARA I CORTIELLA amb domicili al C/ Racona 3-5, Reus amb CIF G43682509 (en endavant “la Fundació”) l'informa que les dades de caràcter personal que ens proporcioni quan empleni el formulari que apareix en aquesta pàgina i els que, si escau, es generin derivats de la participació en algun procés de selecció de personal de la Fundació es recolliran i tractaran, fins que vostè sol·liciti la seva baixa, en fitxers el responsable dels quals és la Fundació amb l’exclusiva finalitat de valorar la possibilitat d’una contractació o col·laboració professional. El fet d’emplenar aquest formulari implica que vostè reconeix que la informació i les dades personals que ens indica són seves, exactes i certes. Vostè podrà, en qualsevol moment, accedir a les seves dades, rectificar-les, suprimir-les, oposar-se al seu tractament, limitar-ho o obtenir-ne la portabilitat, en el termes i en les condicions previstos a la RGPD, dirigint-se per escrit a FUNDACIÓ MN FREDERIC BARA I CORTIELLA, C/ Racona, 3-5, 43201 de Reus, o mitjançant un correu electrònic a fundaciomnfbara@yahoo.es En la petició s'haurà d'especificar el següent contingut: nom i cognom de l'interessat, petició amb la qual es concreta la sol·licitud, còpia del DNI, data i adreça a efectes de notificacions i, en el supòsit que convingui, els documents acreditatius de la petició. També podrà presentar una reclamació davant l'Autoritat de Control que correspongui..

Consulta les condicions legals i de privacitat de la Fundació Mn. Frederic Bara i Cortiella en aquest enllaç