Tecnolama fa una donació de 6.000 € a AFANOC i la Fundació Bara

Tecnolama S.A., seu oficial del Grup Fermator, va fer una donació de 6.000 € a dues destacades associacions de Tarragona i Reus. Així, el passat dilluns 11 de desembre, i sota el compromís de l’empresa amb la seva responsabilitat social corporativa, va recolzar les importants causes de l’Associació de Famílies de Nens amb Càncer (AFANOC) i la Fundació Bara.

Diversos representants de Tecnolama S.A. van fer entrega de la donació en un acte simbòlic a les oficines de la seu central de l’empresa a Jordi Rodríguez, coordinador de la seu d’AFANOC a Tarragona, i Mertxe Martínez, directora de la Fundació Bara.

La donació de 6.000 € per part de Tecnolama S.A. es va distribuir en 3.000 € per a l’Associació de Famílies de Nens amb Càncer (AFANOC), amb l’objectiu de recolzar la seva vital tasca de proporcionar suport integral als nens i les seves famílies que enfronten la difícil realitat del càncer infantil. Així mateix, la Fundació Bara va rebre una altra donació de 3.000 €, la qual serà destinada a ajudar a nens i adolescents amb dificultats d’aprenentatge i escassos recursos.

Tecnolama S.A. referma un any més el compromís empresarial amb el benestar de la comunitat local durant les festes de Nadal. Michel Buscail, director del departament de Recursos Humans de Tecnolama S.A., va expressar: “La solidaritat i la responsabilitat envers la comunitat són valors fonamentals que guien les nostres accions. En aquests temps de festivitat, és un honor per a nosaltres donar suport a AFANOC i la Fundació Bara, dues organitzacions exemplars que marquen una diferència significativa en la vida dels qui més necessiten”.L’empresa anima a altres organitzacions a unir-se en la creació d’un impacte positiu en la societat, especialment durant aquesta època especial de l’any.

13 views0 comments