La Fundació Bara i comerços de Reus s'uneixen en una campanya solidària

Es poden fer donacions fins al 4 de desembre i per cada 5 euros de donatiu, la campanya #GivingTuesday inclou una participació en el sorteig de 8 lots diferents

La Fundació Mossèn Frederic Bara de Reus va començar fa quaranta anys com a menjador social i, actualment, acull aproximadament a 150 nens i adolescents -d'entre 3 i 18 anys- en famílies en risc d'exclusió social, i els acompanyen durant tot el curs.

"Es col·labora amb la Fundació Bara mitjançant un donatiu, però també pots obtenir una recompensa", explica Javier Veraguas des de la fundació. La campanya no només incentiva així la màxima participació de la ciutadania, també dona a conèixer la tasca de totes les entitats implicades.

La creperia Esquitx, Cines Axion Reus, Agronatura, Llibreria Gaudí, El Xalet de Prades, Lila Quiromassatge, El Celler de Reus, la Penya Barcelonista de Reus i Baix Camp i Exalta formen part del #GivingTuesday de la fundació aquest 2023. D'aquesta manera, s'obren les possibilitats més enllà de la ciutat i "és una forma de crear lligams amb la societat", descriu Veraguas.

Per llegir més, clica a l'enllaç:

2 views0 comments