Impulsen un concert solidari a favor de la Fundació Bara

A càrrec de la Coral de la URV, aquest dissabte, a les 8 del vespre, a la Prioral de Sant Pere de Reus

L’èxit obtingut en la primera edició del Concert solidari ha motivat que l’experiència es repeteixi. Aquest dissabte, a les 8 del vespre, a la Prioral de Sant Pere, tindrà lloc el segon Concert solidari, que anirà a benefici de la Fundació Mossèn Frederic Bara, en concret del programa d'atenció a infants, adolescents i famílies en situació de risc d'exclusió social a Reus. Les entitats impulsores, la Cambra de Comerç de Reus, l'empresa Mémora i la Unió de Botiguers de Reus han presentat la iniciativa aquest dimecres, i totes han coincidit a valorar favorablement el treball solidari que fa la fundació. El concert anirà a càrrec de la Coral de la URV, dirigida per Montserrat Ríos, que interpretarà peces de Pau Casals, Mozart o Duke Ellington, entre altres autors.

Enguany, els assistents al concert podran participar amb tires de 5 euros, en una rifa de lots de productes lliurats per una seixantena de comerços associats a la UBR. En la seva intervenció, la seva presidenta, Meritxell Barberà ha ressaltat la contribució solidària dels botiguers reusencs a aquest concert. També hi han estat presents el gerent de Mémora Tarragona, JavierRios, i el president de la Cambra de Comerç de Reus, Jordi Just, que, com Barberà, han manifestat la voluntat de les entitats que representen de donar suport a aquesta iniciativa.

El membre de la junta de la Fundació Bara, Felip Vidiella, ha agraït la col·laboració rebuda dels promotors del concert i ha donat a conèixer alguns objectius de l’entitat quant a l’acolliment, l’educació i la integració dels joves que acull. Tot responent a una pregunta d’un periodista, Vidiella ha dit que “actualment, l’ajuntament de Reus està totalment implicat en el cobriment de les despeses de l’entitat”, en referència al conflicte que van tenir fa uns mesos les dues parts.

L’entrada al concert és lliure, amb el prec d’adquisició de les butlletes solidàries o l’aportació econòmica que es pot fer al CC ES77 2100 0010 3902 0081 9372, amb targeta bancària als TPV que hi haurà a l’accés o per Bizum a fer un donatiu amb el número 05329.

5 views