VOLUNTARIAT

Diseño sin título(2).jpg

La Fundació Bara acull i acompanya a persones voluntàries les quals participen en els diferents projectes mitjançant jornades de formació, acompanyament personal durant i desprès de la seva estada a la Fundació i activitats lúdiques i festives.

La Fundació compta amb un gran equip de persones voluntàries que ofereixen el seu temps, els seus coneixements i experiència en els diferents programes i projectes de la Fundació. Aquest equip ha anat creixent any rere any, i han anat passant a formar part de l'ADN Fundació Bara.

Volem aconseguir una continuïtat i implicació, del voluntariat i potenciar les seves competències i el seu compromís. És per aquest motiu que els oferim espais de formació, sensibilitzant-los sobre l'acció socioeducativa que realitzem, comunicant i mostrant la nostra manera de treballar. Una proposta educativa que combina processos d'aprenentatge i de servei a la comunitat.

volunteer-422598_1280.jpg

FORMA PART DE L'ADN FUNDACIÓ BARA, FES VOLUNTARIAT.