GUREKIN LAN EGIN

Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2016ko apirilaren 27ko 2016/679 (EB) Erregelamenduan xedatutakoa betez, norbanakoen babesari buruzko datu pertsonalen tratamenduari eta datu horien zirkulazio askeari buruzkoa (aurrerantzean “RGPD ”), MN FREDERIC BARA I CORTIELLA FUNDAZIOAk helbidea duen C / Racona 3-5, Reus CIF G43682509 (aurrerantzean “Fundazioa”) jakinarazten dizu orrialde honetan agertzen den formularioa betetzean ematen dizkiguzun datu pertsonalak eta, hala badagokio, Fundazioko langileak hautatzeko prozesu batean parte hartzearen ondorioz sortzen direnak, horiek baja eskatu arte, fundazioa den arduradunaren espedienteetan bildu eta izapidetuko dira. kontrataziorako edo lanbide-lankidetzarako aukera baloratzeko helburu esklusiboa. Formulario hau betetzeak adierazten dizkiguzun informazioa eta datu pertsonalak zureak direla, zehatzak eta egiazkoak direla esan nahi du. Edozein unetan, zure datuetara sartu, zuzendu, ezabatu, tratamenduari aurka egin, mugatu edo eramangarritasuna lortu dezakezu, RGPDn aurreikusitako baldintzetan, FUNDACIÓ MN FREDERIC BARA I CORTIELLA helbidera idatzita, C / Racona, 3-5, 43201 de Reus, edo posta elektroniko bidez fundaciomnfbara@yahoo.es Eskaeran honako edukia zehaztu beharko da: interesdunaren izen-abizenak, eskaera zehaztuz, NANaren kopia, data. eta jakinarazpenerako helbidea eta, hala badagokio, eskaera egiaztatzen duten agiriak. Era berean, dagokion Kontrol Agintaritzan kexa bat jar dezakezu.

Kontsultatu Mn Fundazioaren legezko eta pribatutasun baldintzak. Frederic Bara i Cortiella esteka honetan

Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2016ko apirilaren 27ko 2016/679 (EB) Erregelamenduan xedatutakoa betez, norbanakoen babesari buruzko datu pertsonalen tratamenduari eta datu horien zirkulazio askeari buruzkoa (aurrerantzean “RGPD ”), MN FREDERIC BARA I CORTIELLA FUNDAZIOAk helbidea duen C / Racona 3-5, Reuseko CIF G43682509 (aurrerantzean “Fundazioa”) jakinarazten dizu orri honetan agertzen den formularioa betetzean ematen dizkiguzun datu pertsonalak eta, hala badagokio, Fundazioko langileak hautatze prozesuetako edozein prozesutan parte hartzearen ondorioz sortzen direnak, horiek deuseztatzeko eskatu arte, fundazioa den arduradunaren espedienteetan bildu eta izapidetuko dira. kontrataziorako edo lanbide-lankidetzarako aukera baloratzeko helburu esklusiboa. Formulario hau betetzeak adierazten dizkiguzun informazioa eta datu pertsonalak zureak direla, zehatzak eta egiazkoak direla esan nahi du. Edozein unetan, zure datuetara sartu, zuzendu, ezabatu, tratamenduari aurka egin, mugatu edo eramangarritasuna lortu dezakezu, RGPDn aurreikusitako baldintzetan, FUNDACIÓ MN FREDERIC BARA I CORTIELLA helbidera idatzita, C / Racona, 3-5, 43201 de Reus, edo posta elektroniko bidez fundaciomnfbara@yahoo.es Eskaeran honako edukia zehaztu beharko da: interesdunaren izen-abizenak, eskaera zehaztuz, NANaren kopia, data. eta jakinarazpenerako helbidea eta, hala badagokio, eskaera egiaztatzen duten agiriak. Dagokion Kontrol Agintaritzan ere kexa aurkeztu ahal izango du.