hands-20333_1280_edited_edited.png

EGIN ZURE DOHAINTZUA

Vols fer-te soci/a de la Fundació Bara?

Des de la Fundació Bara portem més de 40 anys (1981) treballant pel progrés de la societat. Amb la teva ajuda contribuiràs a finançar els diferents projectes que duem a terme perquè els infants, adolescents i joves en situació de vulnerabilitat i risc d’exclusió social de Reus, així com les seves famílies, puguin superar les desigualtats i construir-se un futur digne, ple d’oportunitats.

Per poder continuar treballant amb les persones que més ens necessiten, nosaltres et necessitem a tu!

Fes-te soci o sòcia omplint el seguent formulari.

Formulari d'adhdesió de socis i sòcies a la Fundació Bara

DADES PERSONALS

DADES BANCÀRIES

Seleccioni el tipus de quota:

Gràcies per la teva col·laboració! Hem rebut el teu formulari. Aquest serà enviat a l'entitat bancària per domiciliar la quota escollida!

També pots descarregar-te la butlleta de soci/sòcia clicant a sobre de la imatge, imprimir-la

i lliurar-la personalment a la seu de la Fundació.

25€(2).png

Aquests són alguns exemples del que podrem continuar fent possible amb la teva col·laboració:

CALCULADORA

FISCAL

VOLS SABER REALMENT QUE ET COSTA AJUDAR

A LA FUNDACIÓ BARA?

FES CLIC A LA CALCULADORA FISCAL I CALCULA LA TEVA DESGRAVACIÓ A LA DECLARACIÓ DE LA RENDA

Mn. Frederic Bara i Cortiellak, indarrean dagoen legediaren arabera, berea sartuko du  zure fitxategietako datuak zure konfidentzialtasuna bermatuz. Nahi izanez gero, zuzendu edo bertan behera utzi dezakezu helbide honetara idatzita:

Mn Fredric Bara i Cortiella Fundazioa, c / Racona 3-5, 43204 Reus.

Zure dohaintza Pertsona Fisikoen Errentaren gaineko Zergatik kentzen da, ezinbesteko IFZ.

Bankuak datu pertsonalak eta dohaintza-datuak helaraziko dizkio Fundazioari, bere dohaintza-ziurtagiria bidal dezan  zerga arintzearen ondorioak.