BOLUNTARIOEN PROGRAMA

Programa honen helburua da, alde batetik, egiten dugun ekintza soziohezitzaileari buruzko kontzientzia soziala areagotzea, gure lan egiteko modua komunikatuz eta erakutsiz, eta horrela jendea Fundazioaren lanean parte hartzera motibatzea. Gure lana Reuseko gizartera hurbiltzea, haiekin konta gaitezen, zentzurik zabalenean, egungo zeregina eta etorkizuneko planak kalitatez zabalduz eta azalduz.

Eta bestetik, Fundazioak boluntarioei dagokienez markatzen dituen oinarrizko jarduera-ildo eta orokorrak zehaztea. Bihurtu lan eta erreferentzia-gida malgu eta dinamikoa. Ordaindutako langileen eta boluntarioen parte hartzea izatea. Eta entitatea osatzen dugun pertsona guztiek ezagutu eta partekatu dezaten.

Programa honek Fundazioaren programa eta proiektuen helburuak lortzea ahalbidetu behar du, pertsona gehiagori mesede eginez eta eragin handiagoarekin. Era berean, beren zeregina behar bezala betetzeko beharrezkoak diren prestakuntza eta trebetasunak ematea, euren ekarpenarekin pozik egon daitezen eta, horrela, gaitasun guztiak aprobetxatzeko.