A Fundación Bara e os comercios de Reus únense nunha campaña solidaria

Ata o 4 de decembro pódense facer donativos e por cada 5 euros de doazón a campaña #GivingTuesday inclúe a participación no sorteo de 8 lotes diferentes

A Fundació Mossèn Frederic Bara de Reus comezou hai corenta anos como comedor social e actualmente acolle aproximadamente a 150 nenos e adolescentes - de 3 a 18 anos en familias en risco de exclusión social, e acompañalos durante todo o curso.

"Colaboras coa Fundación Bara a través dunha doazón, pero tamén podes conseguir unha recompensa", explica Javier Veraguas da fundación. A campaña non só fomenta a máxima participación da cidadanía, tamén dá a coñecer o traballo de todas as entidades implicadas.

La Creperia Esquitx, Cinemas Axion Reus, Agronatura, Libraría Gaudí, El Xalet de Prades, Lila Quiromassage, El Celler de Reus, a Penya Barcelonista de Reus e Baix Camp e Exalta forman parte do #GivingTuesday da fundación deste 2023. Deste xeito, ábrense posibilidades máis aló da cidade e "é unha vía de crear lazos coa sociedade", describe Veraguas.

Para ler máis, fai clic na ligazón:

0 views0 comments