UDALKETA

Aisialdiko heziketako jarduerek, oro har, eta bereziki udan egiten direnek, tradizio handia dute Katalunian eta nabarmen laguntzen dute haur eta gazteen hazkuntza integralean, baita gizarte arduratsu eta konprometituago bat sortzen ere. 18 urtetik beherakoek parte hartzen duten aisialdi-hezkuntzako jarduerak lehen mailako hezkuntza tresna dira eta haur eta nerabeek kalitatezko aisialdiaz eta baloreen transmisioaz gozatzeko aukera paregabea.

20190704_114056.jpg
20190710_122648.jpg

Aisialdiko hezkuntzaren metodologiak, udako jardueretan, hala nola udalekuetan, aukera ematen du hezkuntza arautuaren osagarri diren hainbat gaitasun eskuratzen jarraitzeko eta balio ugari barneratzeko (lankidetza, berdintasuna, konpromisoa, bizimodu osasuntsua, errespetua). ingurunerako...) aisialdiko ohiko harreman pertsonalen testuinguruan, jardueretan eta esparruan.

Era berean, egoera sozioekonomiko kaltetueneko haurrek eta nerabeek udako hilabeteak igarotzen dituzten baldintzak hobetzeko erabil daitezke.

Mn. Barak, ikasturtean zehar Fundazioaren Zentro Irekian parte hartzen duten haurrei programa hau eskaintzen die jarduera ludiko-hezitzaile gisa, ikastaroan zehar egiten diren jardueren osagarri gisa.

Era berean, ahal den neurrian, eskaintza hau kurtsoan zehar Fundazioari laguntza eskatu dioten beste familiei ireki.

20190711_153539.jpg
20190711_150907.jpg

Casal d'Estiu interesgune edo aisialdi zentro baten inguruan antolatzen da. Horixe da hari komuna eta, gutxi gorabehera, irudimenezko elementuekin, lotzen dituzten jarduerei gainjarri, zentzua ematen die eta erakargarri egiten ditu.

Animazioaren ardatza motibazio-elementua da, parte hartzen duten haur eta nerabeen parte-hartzerako akuilua.