Gran èxit de la Diada de Sant Jordi Reus 2018

La ciutadania, col·labora amb la Fundació adquirint amb una gran acceptació les manualitats realitzades pels infants del Centre Obert.

La Fundació Mn. Frederic Bara i Cortiella

continua present a la indumentària del Reus Deportiu d'Hoquei !

La Fundació Bara continua a la indumentària del primer equip d'hoquei del Reus Deportiu, ara ho farà a la part frontal dels pantalons..

La Fundació Mn. Frederic Bara i Cortiella

a la samerreta del Reus Deportiu d'Hoquei.

El Reus Deportiu i la Fundació Bara han arribat a un acord per tal que l'organització benèfica aparegui a la samarreta del primer equip d'hoquei del Reus Deportiu.

El Reus Deportiu lluirà, a partir de la Copa del Rei, una nova marca a la samarreta de l'equip d'Ok Lliga. Aquesta serà la de la Fundació Bara, una organització sense ànim de lucre la finalitat de la qual és ajudar als infants menys afortunats.

Així doncs, el Reus Deportiu lluirà a la samarreta el logo de la Fundació Bara per tal de donar suport a una organització que el club considera que realitza una tasca tan vital per a la ciutat de Reus. La Fundació Bara obtenia, el passat més de novembre, el premi Imprescindible de Canal Reus, que s'escollia entre les entitats de Reus i el Baix Camp.

Aquest fet no fa més que destacar la bona tasca social que la Fundació Bara fa per la ciutat, per la qual cosa el Reus vol ajudar a impulsar-la mitjançant l'esponsorització gratuïta a la samarreta del club. L'acord contempla, a més a més, una sèrie d'ajudes quant a ús d'instal·lacions del Reus Deportiu i entrades per tal que els nens i nenes de la Fundació Bara puguin entrar a l'hoquei patins.

Fundació Mn. Frederic Bara i Cortiella

Premi Imprescindible de Reus 2015

La Fundació Mn. Frederic Bara i Cortiella ha estat guardonada amb el premi Imprescindibles de reus de l'any 2015.

Entre totes les entitats i ciutadans de Reus i Baix Camp, han escollit a la Fundació per la seva labor social que duu a terme a la ciutat de Reus des de 1977, ara fa més de 35 anys.

Jornades Obrim Somriures

El passat 13 i 14 de Juny, la fundació va organitzar les 2es jornades “Obrim Somriures”.  Tot un seguit d’activitats van donar a conèixer a la ciutat de Reus la seva tasca social. Les persones que hi van participar van gaudir de:

Jornada de portes obertes. El centre va obrir les seves portes a tothom que va voler visitar les instal·lacions de la fundació.

Exposició " La bicicleta Solidària". On els ciutadans de Reus van poder comprar les diferents bicicletes exposades que participen d’aquest projecte.

Trobada de nanos del Camp i cercavila pels carrers del centre de la ciutat. On van participar els nanos de Sta. teresa, els nanos de Riudecanyes, els capgrossos de Vandellòs, el Peret Gantxet de la Jove Cambra, els ninets i capgrossos de Creixell, els nanos Blanca i Fort de la urbanització Blancafort, els capgrossos del Morell, els nanos petits de Reus, i els nanos de la fundació, el Frederic, la Hortènsia, el Vicenç i l'Anna.

Nit de somriures i màgia. amb l'espectacle mai deixis de somriure, gràcies a la col·laboració de Marathonmagic i Big-Mag.

Pedalada urbana. Amb un recorregut pels carrers de Reus.

La Diputació de Tarragona Aporta 2.000€

per millorar les aules de la Fundació.

La Fundació inicia la seva activitat tambè a la xarxa social Facebook

La Fundació s'addereix a la iniciativa PAM A PAM

La fundació formarà part de la inciativa Pam a Pam. Pam a Pam és el mapa col·laboratiu que mostra iniciatives del consum responsable i l’Economia Solidària a Catalunya, una iniciativa de SETEM i la Xarxa d’Economia Solidària per transformar el nostre entorn a partir de la cistella de la compra.

Concert benèfic per a la Fundació

Aquest any, “El concert dels Químics” - QMS 2014 - va tindre lloc el passat dijous 4 de desembre a l'auditori Josep Carreras de Vila-seca. La temàtica musical en aquesta edició va ser variada: música clásica amb el quartet Manontroppo, mùsica contemporanea amb el cor de veus femení Scherzo i una referencia especial al tango a través de una col.laboració entre músics sota l’agrupació Tango en Vermell.

Jornades Obrim Somriures

El passat mes d’octubre, la fundació va organitzar les jornades “Obrim Somriures”.  Tot un seguit d’activitats van donar a conèixer a la ciutat de Reus la seva tasca social. Les persones que hi van participar van gaudir de:

Concert al Teatre Bartrina. Amb les actuacions de Joan Masdeu, Gerard Marsal i Olga Pes, Kandy y los que son, Les Lloques, Miquel Vilella, Xavier Macaya i la Colonia. El concert va ser presentat per Gerard Martí.

Plantada i cercavila d’elements festius de la ciutat.  amb la participació dels Diables de Reus, El ball de Cavallets, el Bou de Reus, la Cucafera de l’escola Ganxets, els nanos la Blanca i el Fort de la urbanització Blancafort, la geganta Roser de la parròquia del Barri de  Sant Josep Obrer, els gegants del Barri del Carme, i els gegants del Institut Pere Mata, amb l’acompanyament musical dels Grallers Pentagralla, dels Grallers Aula de Sons i la Banda del Pare Manyanet.

Berenar de coca i xocolata. Gentilesa de les pastisseries de Reus, Poy, Soler i Pont, Padreny, Mare Molas, Caelles, Maika i Forn Alpa.

Pedalada urbana. Vuit kilòmetres pels carrers de Reus sortint de la Plaça del Baluard fins arribar al barri del Antic Velòdrom.

La Bicicleta solidària. On els ciutadans de Reus van poder comprar les diferents bicicletes exposades que participen d’aquest projecte.

Jornada de portes obertes. El centre va obrir les seves portes a tothom que va voler visitar les instal·lacions de la fundació i conèixer de primera mà allò que es porta a terme en cadascuns dels projectes de la fundació.

Entre d’altres activitats.

1/3

1/30

La Fundació Mn. Frederic Bara i Cortiella rep la Menció Honorífica de l'Ajuntament de Reus