Tots, tant professionals com voluntaris formem part de l’equip operatiu de treball que garanteix el funcionament ordinari dels programes i projectes, i possibilita l’acollida i l’atenció personalitzada que volem que fonamenti i identifiqui l’acció socioeducativa de la Fundació.

Tant els professionals com les persones col·laboradores compartim una mateixa missió, que és la de proporcionar atenció i cura a tots els menors, sempre i preferentment als més desfavorits, afavorint el seu desenvolupament personal i integració social però també, l’adquisició d’aprenentatges i hàbits, compensant possibles dèficits socioeducatius.

El nostre equip

Equip de professionals

Som un grup de persones amb coneixements pluridisciplinars que ens permet atendre als infants i els families des d'una educació integral.

Equip de Voluntaris

L'equip de voluntaris de la fundació el componen homes i dones de diverses edats, procedències, disciplines i formació amb  inquietuds socials, d’ajuda als altres mitjançant l’acció social i implicats en un compromís de transformació de la realitat i de la societat vistos des de la perspectiva i els valors cristians.