Infància i adolescència

CENTRE OBERT

Objectius

• Prevenir situacions de risc social a infants de famílies amb pocs recursos econòmics.

• Educar en la convivència, normalització dels nens, per tal de fomentar el desenvolupament integral de cada infant com a persona, les relacions entre iguals independent dels orígens, amb la finalitat d’aconseguir una millor cohesió social.

• Millorar els resultats escolars i la capacitat d’organització del lleure dels infants atesos fent una tasca compensatòria de les deficiències socioeducatives.

• Donar suport, estimular i potenciar:

• L’adquisició d’aprenentatges bàsics.

• Seguiment d’higiene

• Contactes amb les famílies.

• Col·laboració amb Serveis Socials.

• Participació dels pares i les famílies en tasques socioeducatives.

CASAL D'ESTIU

Objectius

• Desenvolupar el creixement integral a través de la vivència del temps de lleure.

• Practicar, conèixer diferents jocs, respectant les normes que impliquen des de l’enfocament de joc cooperatiu, de distensió i d’habilitat psicomotriu.

• Fomentar la imaginació i la creativitat a través de les pròpies capacitats i recursos mitjançant una educació multidisciplinar.

•  Promoure els valors de la Fundació (respecte, convivència, diàleg, solidaritat, sostenibilitat).

• Utilitzar material reciclable en les activitats.

ESPLAI

Objectius

• Realitzar activitats que promoguin la imaginació i la creativitat dels infants.

• Promoure els valors de la Fundació (respecte, convivència, diàleg, solidaritat, sostenibilitat).

• Utilitzar material reciclable en les activitats.

Aquest Lipdup ha estat realitzat pels infants, voluntais/es i educadors/es que han participat en el casal d'estiu 2015.